El passat dia 4 de desembre va tenir lloc al Bilbao Exhibition Center (BEC) el
XIV Meeting Point SEFED organitzat per la xarxa estatal per a SEFED i plataforma
Empresaula amb l'objectiu de: Realitzar networking i treballar diferents reptes
durant tota la jornada. Utilitzar el contacte proper i personal per a oferir una
bona imagen de les nostres empreses, aconseguir calar amb el nostre missatge,
enamorar al nostres interlocutors, generar sinergies, bon resultats. Treballar
la xarxa de contactes, ampliar, potenciar, intensificar la cartera de clients.
Analitzar noves oportunitats, compartir experiències, aconseguir vendes,
objectius comercials, beneficis... Crear llaços, signar acords comercials, crear
aliances, etc. Enfocar la mirada en WIN + WIN (que ambdues empreses o parts
surten beneficiades).... El grau mitjà d'administració i gestió va participar
amb una sèrie de reptes amb l'empresa simulada Dolça Mallorca, S.L i Tot en
Paquet:
Comercialització: “Networking” i trobada entre treballadors/es de les
empreses simulades per a treballar la comunicació, negociació, relacions
comercials, aliances, Face to face etc...
Empresa destacada pel seu treball: Es valorarà l’empresa que consigui
generar amb la seva participació bona opinió entre tots els assistents, a més a
més d’aconseguir vendes, acords i aliances. - Vídeo/Spot publicitari: Amb
finalitat comercial, tipus pitch, publicitat la marca, presentar necessitats que
cobreix, benefici, valor afegit, captació d’atenció, generar impacte… Durada de
l’spot 1 minut 30 segons, extensió AVI o MP4. Docents i alumnat, visualitzaran,
valoraran i seleccionaran los TOP 3.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada